środa, 16 grudnia 2015

Mój projekt legginsów - skad czerpię inspirację (odpowiedź)

Konkurs Deep Trip - kochani czytelnicy POMÓŻCIE!

  Zagłosuj na mój projekt legginsów sportowych na facebooku.
Kliknij link: Facebook Deep Trip konkurs << KLIK >>   i POLUB mój projekt.


Zastanawiasz się skąd czerpię inspirację?
Odpowiedź jest prostsza niż sądzisz. Z wyobraźni.

 Kolory  - auto. Kolory układają się we wzór, powstający w wyobraźni. Czasem zachwyci cię ich dobór i chcesz szkicować, to co sobie wymyślisz.

Czcionka (zdjęcie 2.) - typ napisów na legginsach. Ta czcionka zdecydowanie tutaj pasuje.

                                                                                                     źródło:tumblr                              

 Same zdjęcia  nie są jeszcze nic warte. Liczy się Twoja wyobraźnia;-))


 HASŁA - to moje własne przeżycia sportowe, odczucia.




    Są osoby, które mówią, że to trywialne. Lecz dla mnie najbardziej marnymi twórcami są ludzie, którzy powielają pomysły innych oraz kopiują tylko zdjęcia, krążące w internecie w milionach egzemplarzy. Łatwo jest napisać w jednym zdaniu, jak coś ma wyglądać. Trudno jest to przenieść na papier. Zaprojektować. A potem zrealizować swój projekt.

Dla mnie nie liczy się zwykły "LIKE", tylko praca włożona w to co chcemy stworzyć. Proces. Kreatywność. Myślenie. COś oryginalnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz